Често задавани въпроси

Въпрос: Може ли да си купя нещо, но без да начислявате ДДС?

Отговор: Невъзможно е да закупите продукт от computer-store.bg, без да начислим 20% ДДС, съгласно действащото законодателство. Нещо повече! Ако някъде Ви предложат да направите покупка без ДДС, бъдете изключително внимателни. Рискувате да не бъде призната гаранцията на закупените продукти, зашото практически няма да имате документ за покупката (фактура и/или касова бележка).

Въпрос: А защо сте публикували и цени без ДДС?

Отговор: Публикуваме и цените без ДДС, тъй като голяма част от нашите клиенти са юридически лица (фирми), които са регистрирани по ЗДДС. Това означава, че закупувайки компютърна техника за фирмата си, държавата им приспада начисленото от computer-store.bg  ДДС от дължимото в края на месеца. На практика тези наши клиенти се интересуват точно от цената без ДДС.

Въпрос: Кой куриер използвате? А може ли да ми изпратите стоката по друг?

Отговор: Доставката на поръчките от computer-store.bg се изпълнява чрез собствена логистика за гр. София и чрез куриерска фирма Спиди за останалата част от страната. Можем да изпратим поръчката Ви и по друг желан от Вас начин, но тогава ще трябва да заплатите за доставката.

Въпрос: Колко ще ми струва доставката?

Отговор: Доставката на поръчките от computer-store.bg няма да Ви струва нищо. Няма значение на каква стойност е поръчката, няма значение в кой град на територията на България се намирате. Доставката е напълно безплатна.

Въпрос: Ама наистина ли?!?

Отговор: ДА!

Въпрос: Какво е работното Ви време?

Отговор: Работим за Вас от понеделник до петък, от 9.00 до 18.00 часа. Събота, Неделя и официалните празници са неработни дни за computer-store.bg. Поръкчите, направени извън работно време ще бъдат подготвени и спедирани първия работен ден след потвърждението им.

Въпрос: Продуктите нови ли са?

Отговор: Всички продукти, публикувани в computer-store.bg, са абсолютно нови, неупотребявани и във фабрична опаковка.

Въпрос: Към кого мога да се обърна при необходимост от гаранционен или извън гаранционен сервиз?

Отговор: При необходимост от ремонт най-добре е да се обърнете директно към удобен за Вас оторизиран сервиз за съответната марка. Разбира се, можете да се свържете и с нас. Ако Ви е необходимо съдействие сме на Ваше разположение.

Въпрос: Поръчах, но защо никой не ми се обажда за потвърждение?

Отговор: Причината за това е, че най-вероятно правите поръчка извън работното ни време (09.00 - 18.00) или в почивен ден (събота, неделя и официалните празници). Разбира се, Вашата поръчка е получена и ще получите обаждане от операторите ни в работно време.

Въпрос: Поръчах, но не получих потвърждение на поръчката по e-mail. Защо?

Отговор: Най-често причината за това е, че сте въвели грешен e-mail адрес. Друга възможна причина е да не сте завършили последната стъпка от поръчката. Поръчката в computer-store.bg се извъшва в три стъпки, като след всяка стъпка има бутон за преминаване към следващата. При първите две стъпки бутонът се казва "ПОРЪЧАЙ", а на финалната стъпка е "ПОТВЪРДИ". И при трите стъпки бутоните са в долната дясна част на монитора Ви.

И не забравяйте! Ако имате други въпроси, трябва Ви консултация, търсите експертно мнение или съвет - свържете се с нашите консултанти на тел. 0700 4 222 4 на цената на един градски разговор от цялата страна.

 

Продукта е добавен в количката!


Към
количката
Продължи пазаруването
нагоре